About Me

Min bilder
Sówïe
Not much to tell, so if you want to know something, just ask me!
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Info

Name: Ida (That's all I'll give you)
Born: In the great year of 1985
Family: Me, mom, dad, big brother and my cat Molly
Hobbies: Music, Painting, photographing and sports
Dreams: Living a fabulous life as a Photographer in Los Angeles
Quotation: Wanting to be someone else is a waste of the person you are! -Kurt Cobain
Idols: Travis Barker, Chris Garver, Brian May and Nikki Sixx
måndag, oktober 25, 2010
Så i Torsdags vid 16 tiden satte jag mig på ett tåg mot vår huvudstad, för att spendera helgen där! :) Det är skönt att komma bort en stund även om det bara är 20 mil. Helgen var iaf jätte trevlig och rolig. Jag har agerat fotograf, varit målare, däckmontör, låd- & skåpmontör och "flyttgubbe". :) Huset var jätte fint och mysigt, men jag skulle göra om så gott som allt invändigt, vilket jag tror det kommer bli åxå! :) Tåget hem gick vid 13.14, vi skulle åka pendeltåg till stationen 12.22, men det var försenat till 12.35 och den resan till station tar runt 26 minuter. När jag väl kom till mitt tåg hem så han jag sitta på min plats i ca 4 min sedan åkte tåget, tur man har lite flyt ibland! :D


Jag har haft Jared Leto's Ljuva stämma i öronen så mycket jag kunnat under helgen och även innan. Jag fattar inte hur man kan bli så "hooked" i en människa man inte ens känner, och det är fånigt och larvigt JAG VET men jag gillar honom så mycket att det gör ont, IT'S PAINFUL! Jag tror det har just att göra med att känslan är så stark och jag VET att jag inte kommer få träffa honom, PROBABLY NEVER!! Och det gör inte det hela bättre att han har dom mest fantastiska, uderbara, härliga, förförande ÖGONEN jag någonsin sett, så jävla blåa!! (ögon är något jag tänker på först) OHH MY GOD!! Nä nu lär jag sluta, fan va fånig jag är, det har väl varit ok om man var typ 14 men det är man ju inte i närheten av att vara! :s FUCK!!


Pray to your god, open your heart,
Whatever you do, don't be afraid of the dark,
Cover your eyes, the devil's inside


Honest to god I'll break your heart,
Tear you to peices and rip you apart


I beleive in nothing, but the beating of our hearts!!


Just look at these EYE'S and his face!! <3

Jag har även bestämt att Jared ska få agera som min motivation till att tappa mina extra kilon!

xoxo

0 kommentarer:

Skicka en kommentar