About Me

Min bilder
Sówïe
Not much to tell, so if you want to know something, just ask me!
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Info

Name: Ida (That's all I'll give you)
Born: In the great year of 1985
Family: Me, mom, dad, big brother and my cat Molly
Hobbies: Music, Painting, photographing and sports
Dreams: Living a fabulous life as a Photographer in Los Angeles
Quotation: Wanting to be someone else is a waste of the person you are! -Kurt Cobain
Idols: Travis Barker, Chris Garver, Brian May and Nikki Sixx
torsdag, oktober 14, 2010
Igår var jag in och fixade en tid på Karisma Spa, fick ett presentkort där när jag fyllde.
Så imorgon ska jag dit och färga mina ögonfransar & ögonbryn och även plocka brynen!!
Jag har ju varit duktig och spart ut mina bryn så att dom ska få ge dom en ny form,
och inte bara plocka så som jag format dom! :) Ska bli spännande. Men jag har faktiskt vant mig med att ha dom tjocka, så det kanske får bli något i den stilen.

Idag har jag varit på möte vid Miroi, gruppträff, bara tjejer! :)
Jag har även virkat en mössa åt Maria Brisfjord, Svart Grå och Lila!

Fan vad rastlös jag känner mig! Vill göra något, men vad? och klockan är ju snart 22,
fast jag är ju uppe till runt 01 iaf om nätterna så. Jag glor på serier och fipplar med grejer.
Men just nu har jag fått ett sug efter att kolla på Gossip Girls av någon anledning, har ju typ inte sett det någe alls förr!! Men det lär ju bli en annan dag, tar tid sånt där!! :P

Nä nu ska jag hitta på något att göra!

-They always say time changes things, but you acctually have to change them yourself!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar