About Me

Min bilder
Sówïe
Not much to tell, so if you want to know something, just ask me!
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Info

Name: Ida (That's all I'll give you)
Born: In the great year of 1985
Family: Me, mom, dad, big brother and my cat Molly
Hobbies: Music, Painting, photographing and sports
Dreams: Living a fabulous life as a Photographer in Los Angeles
Quotation: Wanting to be someone else is a waste of the person you are! -Kurt Cobain
Idols: Travis Barker, Chris Garver, Brian May and Nikki Sixx
fredag, mars 19, 2010
Igår kväll/natt kollade jag på sista avsnittet av Gilmore Girls, så mysig serie, det är alltid lite sorgligt när man kommer till det allra sista avsnittet av serier, det var lika med Vänner när det slutade, men jag har alla säsonger av både Gilmore Girls och Vänner, så man kan kolla på dom när man vill. :) Just nu har jag börjat kolla om på Prison Break, var ett tag sedan jag kollade på det. Övrigt idag så har jag kollat på flera avsnitt av House M.D, sjukt bra serie, Hugh Laurie är så jävla bra som Gregory House! Jag har kollat på Så ska det låta på kvällen åxå, det är ett bra program, jag längtar till nästa fredag för då ska Timo Räisanen vara med! :)
Jag målade klart en tavla idag på min tremänning Saras 2 barn. Mitt nästa projekt ska bli att försöka måla Hattmakaren i färg, lite nervös är jag, hoppas jag lyckas med det!
Katten ligger och sover nere vid mina fötter, hon är bara för go, jag har dörren stängd, och när hon vill in både kväll & morgon så JAMAR hon tills man ger upp och öppnar dörren, det spelar ingen roll att man ligger och sover! :)

Jag har hittat ett eller flera par glasögon som jag skulle vilja ha, men jag måste göra en ny synundersökning först, för jag tror att synen har förändrats sedan sist!

Jag kom på för en stund sen att jag hade tänkt att jag skulle åka och kolla på damernas träningsmatch imorgon, men så blir det inte för den är typ samtidigt som Milano-Sanremo (cykeltävling) och den vill jag inte missa!

Dagens låt: Eva Cassidy - Field of gold
Dagens artist: Shinedown

Hasta La Vista

0 kommentarer:

Skicka en kommentar