About Me

Min bilder
Sówïe
Not much to tell, so if you want to know something, just ask me!
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Info

Name: Ida (That's all I'll give you)
Born: In the great year of 1985
Family: Me, mom, dad, big brother and my cat Molly
Hobbies: Music, Painting, photographing and sports
Dreams: Living a fabulous life as a Photographer in Los Angeles
Quotation: Wanting to be someone else is a waste of the person you are! -Kurt Cobain
Idols: Travis Barker, Chris Garver, Brian May and Nikki Sixx
tisdag, mars 16, 2010
Attans vad länge sedan det var jag kikade in på Lunar, innestället innan Facebook, känns som det var för evigheter sedan, känns som man börjar bli OLD!! :/
Iaf var jag in på min idag, för jag har tänkt att jag skulle spara alla blogg inlägg jag gjort där genom åren, och oj vad jag har skrivit, många av dom dock inte så jätte muntra men några lite roliga åxå! Sparade åxå några mail därifrån, och jag kan inte annat än att skratta åt dom, en ex-kompis flickvän skickade några "roliga" mail till mig och mina svar var fan ännu bättre, men satan vad fly förbannad jag var när jag skrev dom, kanske därför jag ser komiken i dom nu! :)
För övrigt så var hon inte flickvän länge till efter dom breven! :P
Tyvärr blev kompisen min snart ex-polare åxå typ 7-8 års vänskap ner i soptunnan, men sånt är livet, I guess! I'm better of without him! :)

En liten del av ett inlägg på lunar från den 22 okt -06;
Jag såg en bra mening idag;
-Suicide is a way of telling God; you can't fire me, I QUIT!

Läste just ett inlägg från när jag var i Florida, fan vad jag saknar det stället, hade jag pengar skulle jag lätt åka tillbaka dit, nu på engång. SAKNAR

nu har klockan slagit 02.15, och jag sitter och kollar på Gilmore Girls, sista säsongen nu. Jag har äntligen köpt alla 7 säsonger, det har jag velat gjort länge!

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar